Гарантія, повернення та сервісне обслуговування

Гарантійні зобов’язання

Виробник товару забезпечує належну роботу товару та комплектуючих протягом гарантійного терміну.

  1. Термін гарантії

    - залежить від типу товару,

    - вказаний на сторінці товару, в паспорті на товар, гарантійному талоні або будь-якому іншому документі, що додається до товару.

  2. У разі виявлення недоліків товару споживач має право на

    - пропорційне зменшення ціни,

    - гарантійне обслуговування — безоплатне усунення недоліків товару в розумний термін,

    - відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

  3. У разі виявлення істотних недоліків або фальсифікації товару, споживач має право

    - повернути гроші,

    - обміняти товар на такий же або аналогічний.

    Якщо в гарантійний строк виявилися недоліки товару з вини виробника і які не можуть бути усунуті в авторизованому сервісному центрі, товар можна обміняти на аналогічний або отримати назад сплачені гроші. Для цього необхідно мати висновок сервісного центру з відміткою про те, що товар має «істотний недолік»,

Гарантійне обслуговування

Роботи по гарантійному ремонту товару виконуються безкоштовно у сервісних центрах АРС.

  1. Термін виконання ремонту

    До 14 днів з моменту надходження товару в сервісний центр. Час на доставку товару поштою при цьому не враховується. Якщо споживач не з’явився за одержанням відремонтованого товару, то через 6 місяців товар підлягає реалізації.

  2. Необхідні документи

    - заповнений гарантійний талон, паспорт товару або інший документ із зазначенням гарантійного строку,

    - оригінал розрахункового документа (касовий чек або видаткова накладна),

    - паспорт або інший документ, що засвідчує особу.

  3. Сервісні центри АРС

    м.Тернопіль, вул.Бродівська,44, (0352) 47-52-18, service@ars.ua

  4. Особиста доставка товару в сервісний центр

    1. Зверніться в один із центрів обслуговування АРС або зателефонуйте за номером телефону 0 800 544 34 64.

    2. Надайте товар та документи для повернення.

    3. Заповніть заяву на повернення чи обмін онлайн або у відділі повернення товарів. Представник продавця має право оглянути товар на предмет його експлуатації.

  5. Доставка у сервісний центр «Новою поштою»

    1. Зверніться в один із центрів обслуговування АРС або зателефонуйте за номером телефону 0 800 544 34 64.

    2. Заповніть заяву на повернення чи обмін онлайн.

    3. Відправте товар. Відділення Нової пошти: м. Тернопіль, склад №1.

    4. Повідомте представнику сервісного центру номер декларації. Всі відправлення/отримання товару від служб доставки здійснюються в робочі дні (понеділок — п’ятниця). Після закінчення ремонту товар буде відправлений протягом 1-2 робочих днів без урахування вихідних.

Повернення та обмін товару

Протягом 14 днів споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

  1. Вимоги до товару

    - не був в експлуатації,

    - збережені цілісність комплекту та упаковки, споживчі властивості, пломби, ярлики,

    - всі електронні вимірювальні прилади, лазерні рівні, лазерні далекоміри повинні бути в заводських кейсах.

  2. Необхідні документи

    - оригінал розрахункового документа (касовий чек або видаткова накладна),

    - заповнений гарантійний талон, паспорт товару або інший документ з зазначенням гарантійного терміну,

    - заява на повернення чи обмін.

    Зразок заяви на повернення чи обмін

  3. Процесс повернення чи обміну товару

    1. Зверніться в один із центрів обслуговування АРС або зателефонуйте за номером телефону 0 800 544 34 64.

    2. Надайте товар та документи для повернення.

    3. Заповніть заяву на повернення чи обмін онлайн або у відділі повернення товарів.

    Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж .

  4. Повернення та обмін товару з істотними недоліками

    У разі виявлення істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару споживачї має право на повернення грошей або обмін товару. Для цього додатково потрібен висновок сервісного центру з відміткою про те, що товар має «істотний недолік».

  5. Повернення грошей

    Продавець повертає сплачені гроші не пізніше 30 днів з моменту повідомлення споживачем про розірвання договору та отримання товару. Товар, що був надісланий певним способом: поштою, за допомогою кур`єра, перевізника, тощо, також повинен бути повернутий аналогічним способом. Споживач повинен повідомити продавця про дату та місце, де товар буде повернено. Сплачені гроші повертаються шляхом поштового або банківського переказу.

Гарантія на меблеві вироби

Гарантія на меблі поширюється за умови, якщо меблі зібрані майстрами сервісної служби магазину.Різниця відтінків декорів плівки ПВХ та кольорів фарб на МДФ фасадах від різних партій не є недоліком. Виробники залишають за собою право вносити зміни в комплектацію, конструкцію і відтінки кольорів виробів, що не впливають на їх основне призначення

При отриманні меблів слід перевірити:

- Скло і дзеркала на цілісність при отриманні меблів.

- Кількість і комплектність вкладу.

  1. Термін гарантії

    Від 12 місяців у залежності від сервісної політики виробника.

  2. Для отримання гарантійних послуг необхідно

    - товарний чек або інший розрахунковий документ,

    - видаткову накладну,

    - супровідну документацію

    - маркувальний лист на упаковці.

    - товар або окремі його елементів в «оригінальній упаковці».

  3. При самостійному збиранні меблів

    - Необхідно перевірити всі деталі на наявність браку (відколів, подряпин) до збирання меблів. Деталі меблів зі слідами збирання поверненню і обміну не підлягають.

    - При виявленні недоліків необхідно призупинити збирання та повідомити центр обслуговування АРС (по телефону, вказаному в розрахунковому документі, товарному чеку, видатковій накладній або гарантійному талоні).

    - Слід зберігати фабричну упаковку до закінчення збирання.

    Недоліки, які виникли в результаті неправильного самостійного збирання, доставки і підйому, або які виникли в результаті неправильної експлуатації, усуваються за рахунок покупця.

Випадки, коли гарантійні зобов’язання не виконуються

  1. Гарантійні зобов'язання не розповсюджуються, якщо:

    - порушено цілісність гарантійних пломб;

    - є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;

    - порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;

    - було здійснено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схему товару;

    - неправильно заповнено гарантійний талон;

    - серійний або IMEI номер, що зберігається в пам'яті виробу, змінено, стерто або не може бути встановлено.

  2. Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:

    - природне зношення або вичерпання ресурсу;

    - випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);

    - пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);

    - пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;

    - пошкодження, викликані дефектами системи, у якій використовувався цей товар, або які виникли в результаті з'єднання та підключення товару до інших виробів;

    - пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;

    - ремонт товару не авторизованим сервісним центром;

    - товар, який призначений для особистих чи побутових потреб, використовувався у виробничій сфері або такій, що не відповідає його прямому призначенню;

    - в інших випадках, передбачених чинним законодавством України або документом в якому встановлено гарантійний строк.

  3. Гарантійні зобов'язання на меблі не розповсюджуються, якщо:

    - порушені правила та умови експлуатації меблів;

    - встановлення і ремонт меблів здійснювались покупцем самостійно;

    - меблі пошкоджені в результаті дії домашніх тварин, вогню, агресивної рідини, а також є ознаками недбалої поведінки з товаром;

    - змінена конструкція виробу або його комплектуючих покупцем;

    - закінчився гарантійний термін;

    - присутні дефекти, за якими було повідомлено покупця до продажу, і згідно наявності яких покупець отримав індивідуальну знижку, а також дефекти, по яким була знижена ціна на товар.

    А також на витратні матеріали, які потребують періодичної заміни під час експлуатації виробу. Перелік таких деталей/матеріалів зазначається у посібнику користувача для кожної конкретної моделі, а також в інших випадках, передбачених законодавством України та/або гарантійним талоном на відповідний товар.

Якщо у вас є питання — ми з радістю допоможемо

Або залиште свій телефон, та протягом години ми вам зателефонуємо

Увійти
Реєстрація
Забули пароль

Нагадати пароль

Дякуємо за реєстрацію!

+ =

Введіть пароль, який було відправлено на ваш телефон