Помічник керівника, офіс-менеджер (Меблевий Центр)

Вимоги до претендентів:

  • Досконале знання пакету MicroSoft Office
  • Володіння англійською мовою на високому рівні
  • Високий рівень грамотності
  • Знання та дотримання ділової етики
  • Субординація

 

Завдання та обов’язки:

  • Швидке вирішення адміністративних питань в межах своєї компетенції
  • Прийом та переадресація телефонних дзвінків
  • Зустріч відвідувачів, гостей офісу та надання їм первинної консультації
  • Підготовка матеріалів до нарад, семінарів, зборів
  • Спілкування, листування з клієнтами і партнерами компанії (у тому числі англійською мовою)
  • Ведення внутрішнього документообігу (передача, контроль, облік та збереження документів, ділове листування), пошук необхідної інформації
  • Ведення ділової переписки, забезпечення розсилки необхідних матеріалів (термінових листів), підготовка проектів листів, запитів та інших документів, які стосуються діяльності підприємства
  • Забезпечення офісу канцтоварами та іншими матеріалами, які необхідні для роботи офісу
  • Організація відряджень та зустрічей (резервація квитків, складання графіка і т.д.)
  • Організація відрядження керівників (здійснення замовлення авіа-, авто- та залізничних квитків, бронювання готелів, визначення маршрутів та ін.) та оформлення необхідних документів для подання у Посольства для отримання віз
  • Організація корпоративних заходів

 

Особисті якості:

  • Відмінні організаторські здібності
  • Комунікабельність
  • Тактовність
  • Виконуваність і пунктуальність
  • Чесність
  • Відповідальність
  • Стресостійкість
  • Доброзичливість

 

Ми пропонуємо:

  • Офіційне працевлаштування
  • Вчасну заробітну плату та всі соціальні гарантії
  • Молодий та дружній колектив
  • Нормований робочий день (8 год), 5-денний робочий тиждень

 

За деталями звертайтесь у відділ кадрів за телефоном 52-79-21 або 096-66-11-648.